Pristatymo, apmokėjimo informacija

  1. Nemokamas pristatymas užsakant prekių už 35€ ir daugiau LP EXPRESS, DPD, Omniva paštomatais ir registruota Lietuvos pašto siunta. Pristatymo terminai nurodyti 2 ir 3 punktuose.
  2. Lietuvos paštas – registruota siunta. Užsakymą pristatysime per 3-7 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo. Užsakymo apmokėjimo diena neįskaičiuojama, tačiau visuomet stengiamės išsiųsti kuo greičiau. Paslaugos kaina 2,30 € siuntai iki 0,05 kg. Paslaugos kaina 2,50 € siuntai nuo 0,05 kg iki 0,5 kg. Paslaugos kaina 3,50 € siuntai nuo 0,5 kg iki 2 kg.
    Pastaba. Lietuvos paštas Druskininkų skyrius nedirba sekmadieniais ir pirmadieniais, todėl užsakius šią paslaugą penktadienį vakare, šeštadienį, sekmadienį ar pirmadienį, užsakymas bus išsiųstas ne anksčiau kaip antradienį.
  3. LP EXPRESS, DPD ir Omniva paštomatais. Užsakymą pristatysime per 3-5 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo. Užsakymo apmokėjimo diena neįskaičiuojama, tačiau visuomet stengiamės išsiųsti kuo greičiau. Paslaugos kaina LP EXPRESS – 2,30 €, DPD – 2,40 €, Omniva – 2,70 €.
  4. DPD kurjerio paslauga. Užsakymą pristatysime per 3-5 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo. Užsakymo apmokėjimo diena neįskaičiuojama, tačiau visuomet stengiamės išsiųsti kuo greičiau. Paslaugos kaina 6,90 €.
  1. Siunčiame tik į Europos Sąjungos šalis. Su pristatymo galimybėmis ir kainomis galite susipažinti paspaudę šią nuorodą
    Taip pat ATSISKAITYMO skiltyje į pirkėjo duomenų formą įvedę šalies pavadinimą.
  1. Po Jūsų užsakymo Jūsų nurodytu el. paštu išsiųsime užsakymo informaciją ir patvirtinimą apie gautą užsakymą. Prekes saugiai supakuosime ir išsiųsime Jūsų pasirinktu būdu ir nurodytu adresu.
  2. Kai prekes išsiųsime gausite tai patvirtinantį el. laišką.
  1. Po Jūsų užsakymo Jūsų nurodytu el. paštu išsiųsime užsakymo ir apmokėjimo informaciją. 
  2. Gavę Jūsų apmokėjimą, pradėsime vykdyti užsakymą ir apie tai Jus informuosime el. laišku. Prekes saugiai supakuosime ir išsiųsime Jūsų pasirinktu būdu ir nurodytu adresu.
  3. Kai prekes išsiųsime gausite tai patvirtinantį el. laišką.
  1. El. laiške, patvirtinančiame prekės išsiuntimą, rasite pridėtą sąskaitą-faktūrą.

Prekių grąžinimo, užsakymo atšaukimo informacija

Jeigu gavote sugadintą ar netinkamą prekę susisiekite su mumis tel. +37068729055 arba el. paštu klausti@arbuzuseklos.lt. Nurodykite užsakymo numerį ir pateikite vaizdinę medžiagą, jeigu daiktas buvo sugadintas siuntimo metu. Mes įsipareigojame pakeisti sugadintą prekę į kitą analogišką prekę, o jeigu jos neturime, galime pasiūlyti išsirinkti kitą prekę už tą pačią kainą arba grąžinti pinigus.
Jeigu apsigalvojate ir norite atsisakyti savo užsakymo, susisiekite su mumis kuo skubiau tel. +37068729055 arba el. paštu klausti@arbuzuseklos.lt. Jeigu prekė dar nebuvo išsiųsta, mes anuliuosime Jūsų užsakymą ir grąžinsime pinigus. Jeigu prekė jau buvo išsiųsta, turėsite ją grąžinti mums, kai prekę gausime tuomet grąžinsime Jums pinigus, siuntimo išlaidas šiuo atveju apmoka pirkėjas.

SUSISIEKITE SU MUMIS

El. paštu, telefonu.

  • klausti@arbuzuseklos.lt
  • +370 687 29055
Arba užpildykite žemiau esančią formą.